Інформаційна лінія
0 800 30 30 07
Вхід

Умови і правила

Умови Бонусної Програми Mastercard Більше

1. Вступ – Програма Mastercard Більше (надалі - "Програма") - це бонусна програма для держателів карток, яка регулюється цими Правилами та є чинною на території України. Програма створена Mastercard Europe SA, компанією за законодавством Бельгії, зареєстрованою Господарським судом м. Нівель (реєстраційний номер RPR 0448038446), з місцезнаходженням за адресою: 198/А Шосе де Тервурен, 1410 Ватерлоо, Бельгія (Chaussée de Tervuren, 1410 Waterloo, Belgium), яка діє через своє Представництво в Україні, код ЄДРПОУ 26600463, з місцезнаходженням за адресою: вул. Богдана Хмельницького, 17/52, офіс 404A, Київ 01030, Україна (надалі - "Mastercard"). ЦІ ПРАВИЛА ВІДОКРЕМЛЕНІ ВІД ДОГОВОРУ, ЯКИЙ ВИ УКЛАЛИ З ВАШОЮ ФІНАНСОВОЮ УСТАНОВОЮ СТОСОВНО ВАШОЇ КАРТКИ. З БУДЬ-ЯКИМИ ПИТАННЯМИ АБО ПРОБЛЕМАМИ, ПОВ'ЯЗАНИМИ З ВАШОЮ КАРТКОЮ АБО ВАШИМ БАНКІВСЬКИМ РАХУНКОМ, ЗВЕРТАЙТЕСЯ ДО ВАШОЇ ФІНАНСОВОЇ УСТАНОВИ, А НЕ ДО MASTERCARD. MASTERCARD НЕ Є ФІНАНСОВОЮ УСТАНОВОЮ І НЕ ЕМІТУЄ КРЕДИТНІ, ДЕБЕТОВІ, ЧЕКОВІ АБО ПЛАТІЖНІ КАРТКИ БУДЬ-ЯКОГО ВИДУ ТА ТИПУ. MASTERCARD ВІДПОВІДАЄ ВИКЛЮЧНО ЗА ПРОГРАМУ. ЯКЩО ІНШЕ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО ЦИМИ ПРАВИЛАМИ, ЖОДНЕ ПОЛОЖЕННЯ БУДЬ-ЯКОГО ДОГОВОРУ МІЖ ВАМИ ТА ВАШОЮ ФІНАНСОВОЮ УСТАНОВОЮ НЕ МАЄ БУДЬ-ЯКОГО ВПЛИВУ АБО ВІДНОШЕННЯ ДО ЦИХ ПРАВИЛ. 

2. Визначені терміни – У цих Правилах: 

"Рахунок" означає картковий рахунок, відкритий на Ваше ім'я (або на ім'я компанії у випадку з Корпоративною Карткою) у Вашій Фінансовій Установі. 

"Картка" означає Вашу платіжну картку, емітовану на території України Вашою Фінансовою Установою з використанням бренду Mastercard (наприклад, Debit® Mastercard, Mastercard®), у тому числі Корпоративну Картку, та яка є підставою для Вашої Реєстрації в Програмі.

"Договір Карткового Рахунку" означає договір, укладений між Вами та Вашою Фінансовою Установою стосовно випуску Вашої Картки. 

"Корпоративна Картка" означає Картку, яка дає змогу держателю картки здійснювати операції з рахунка юридичної особи та яка використовується для цілей, пов’язаних з господарською та/або професійною діяльністю такої юридичної особи. 

"Належна Дія" означає дію, за вчинення якої Ви отримуєте Бали відповідно до Правил Програми. Належною Дією може бути будь-яка операція (надалі - "Належна Покупка") або подія, не пов’язана зі здійсненням операції (наприклад, Ваш день народження або відкриття банківського рахунку).

"Належна Картка" означає Картку, яка відповідно до інформації, зазначеної на Сайті Програми, відповідає критеріям реєстрації для участі у Програмі та отримання Балів відповідно до умов участі у Програмі.

"Реєстрація" або "Порядок Реєстрації" означає виконання такого порядку дій: перше, підписання з нами Реєстраційної Форми для Вашої участі в Програмі (з наданням прямої згоди на участь у Програмі та прийняттям Правил); та друге, створення нами Вашого Облікового Запису Програми після Вашої реєстрації для участі в Програмі.

"Зареєстрована Картка" означає Належну Картку, яку Ви зареєстрували для участі в Програмі;

"Реєстраційна Форма"означає стандартну реєстраційну форму, яка після її заповнення, становитиме Вашу пропозицію Mastercard підписати договір з Mastercard, з урахуванням цих Правил.  

"Фінансова Установа" означає банк-емітент, що створений та/або здійснює діяльність на території України, який емітує Вашу Картку.

"Пропозиція" означає фінансову знижку або інші переваги, пов’язані з продукцією, групою товарів або послугами, якою Ви можете скористатися згідно з цією Програмою, яка пропонується Партнером Програми, Вашою Фінансовою Установою або Mastercard.

"Учасник" означає Вас, фізичну особу або компанію (у випадку з Корпоративною Карткою) після завершення Реєстрації.

"Бали" означає права вимоги без будь-якої грошової вартості, які надаються Mastercard, Вашою Фінансовою Установою або Партнером Програми, які ви можете заробити та обміняти в межах Програми. 

"Програма" означає бонусну Програму Mastercard Більше для України, рекламну програму лояльності на основі накопичення Балів, розроблену Mastercard для України, в якій Ви реєструєтеся та надаєте свою пряму згоду на участь у Програмі під час Реєстрації.

"Обліковий Запис Програми" означає конфіденційний простір, захищений паролем, на Сайті Програми, до якого Ви можете отримати доступ після Реєстрації в Програмі та отримання Ваших облікових даних. Ваш Обліковий Запис Програми містить інформацію про Вашу участь у Програмі.

"Додаток Програми" або "Додаток" означає прикладну програму для мобільних телефонів, розроблену Mastercard для Програми.

"Партнери Програми" означає компанії, які надають можливість заробляти Бали та/або купувати товари/послуги, які відповідають критеріям Пропозицій відповідно до Програми. Актуальний перелік Партнерів Програми можна переглянути на Сайті Програми/у Додатку Програми.

"Сайт Програми" означає Інтернет портал, он-лайн платформу Програми за адресою: bilshe.mastercard.ua, у тому числі Ваш Обліковий Запис Програми.

"Рекламні Заходи" означає будь-які рекламні заходи, у тому числі, будь-який розіграш призів, лотерею, змагання, рекламну лотерею або іншу рекламну акцію, організовану Mastercard або від її імені, або Партнерами Програми, або Партнерами з Обміну Балів, для учасників.

"Партнери з Обміну Балів" означає компанії, які надають можливість обмінювати Бали на Винагороди/Пропозиції відповідно до Програми. Актуальний перелік Партнерів з Обміну Балів можна переглянути на Сайті Програми.

"Винагороди" означає продукти та послуги, (а) які фінансуються Партнерами з Обміну Балів, Партнерами Програми, Вашою Фінансовою Установою або Mastercard, (b) та які на момент обміну Балів перелічені у Каталозі Винагород, (c) або інформацію про які надано Вам безпосередньо юридичною особою, яка фінансує Винагороди або електронними засобами зв’язку (наприклад, електронною поштою або за допомогою функції push Додатку). 

"Каталог Винагород" означає каталог, який містить перелік Винагород, передбачених Програмою, та який можна переглянути на Сайті Програми. 

"Центр Винагород" означає колл-центр, який відповідає на запити щодо Балів/Пропозицій, Винагород та Програми загалом. Ви можете зв’язатися з Центром Винагород за номером(-ами), вказаним(-и) на Сайті Програми або на веб-сайті Вашої Фінансової Установи.

"Правила" означає ці Умови, які застосовуються до Програми.

"Ми", "нам" або "нас" означає Mastercard.

"Письмовий", "у письмовій формі" означає будь-яке письмове повідомлення, у тому числі в електронній формі (наприклад, електронний лист).

"Ви" або "Вам" означає вас, фізичну особу або компанію (у випадку з Корпоративними Картками), на чиє ім'я відкритий та обслуговується Рахунок. 

3. Предмет цих Правил: Послуги, які надаються Mastercard. Відповідно до Програми Mastercard надає Вам на безкоштовній основі (відповідно до пункту 4.2 нижче) послугу доступу та користування Сайтом Програми, згідно з якою Вам забезпечуються технічні умови для доступу до Вашого Облікового Запису Програми, Каталогу Винагород та надається доступ до будь-якої рекламної та іншої інформації стосовно Mastercard, Програми, Партнерів Програми, Партнерів з Обміну Балів або інших третіх осіб. Ви надаєте свою пряму згоду, що Mastercard для надання Послуг може залучати субпідрядника(-ів), яких Mastercard може обирати на власний розсуд. Послуги, які надаються Вам Mastercard відповідно до Програми, не виходять за межі інформації, описаної у Правилах. Зокрема (але не обмежуючись цим) послуга не передбачає (і) проведення перевірки достовірності даних, наданих під час Реєстрації, (іі) підрахунку Балів, на які Ви маєте право на підставі здійснених операцій; (ііі) визначення змісту Пропозицій; (iv) визначення періодичності розміщення Пропозицій; (v) обрання та залучення Партнерів Програми (як визначено нижче) до Програми та (vi) обмін Балів за Пропозиціями або забезпечення обміну Балів Партнерами Програми. До умов обміну Балів за Пропозиціями застосовуються положення індивідуальних договорів, укладених Вами та відповідним Партнером Програми, Бали за Пропозицією якого Ви обмінюєте. 

4. Права та зобов’язання Mastercard та Учасника

4.1 Реєстрація - Інформацію про реєстрацію можна отримати на Сайті Програми (a) Ви можете зареєструватися у Програмі безпосередньо через Сайт Програми заповнивши Реєстраційну Форму (у тому числі приймаючи ці Правила, які є обов’язковими). Чинна Реєстраційна Форма повинна містити чинні дані, у тому числі актуальну адресу електронної пошти та номер мобільного телефону. (b) Після реєстрації на Сайті Програми Ви отримуєте доступ до Каталогу Винагород, але це не дає Вам права на накопичення Балів та їх обміну на Винагороди/Пропозиції; для цього Вам необхідно зареєструвати мінімум 1 (одну) Належну Картку. Ви можете зареєструвати максимум 5 (п’ять) Карток. Після отримання Реєстраційної Форми Mastercard надішле Вам електронний лист про прийняття Вашої пропозиції зареєструватися для участі в Програмі. Договір між Вами та нами буде вважатися підписаним після отримання Вами електронного листа від Mastercard, який міститиме інформацію про прийняття Вашої пропозиції зареєструватися для участі в Програмі, належно оформленої відповідно до цих Правил. Ці Правила застосовуватимуться до договору, укладеного між Вами та Mastercard. (d) Mastercard має право припинити договір з негайним набранням чинності, якщо у Реєстраційній Формі без сумніву вказані недостовірні або неповні дані.  

4.2 Участь - (a) Якщо Ви належно зареєструвалися в Програмі, тоді Ви зможете зайти на Сайт Програми за допомогою номера Вашого мобільного телефону та паролю. Після того як Ви зареєструєте чинну Належну Картку Ви зможете (і) заробляти Бали за Належні Дії (див. пункт 7 нижче) та (іі) обмінювати ці Бали на Винагороди/Пропозиції. (b) Ми можемо позбавити Вас права участі в Програмі та анулювати (і) будь-які Бали, які Ви вже заробили, але ще не обміняли; або (іі) Пропозиції, які Ви обрали, але за якими ще не обміняли Бали, отримані за ними, або призупинити дію таких Пропозицій; або (ііі) Винагороди, які Ви замовили, але ще не отримали, якщо Ви підпадаєте під дію умов, передбачених у пункті 13 (Втрата права на Бали/Пропозиції) та/або пункті 14 (Строк та припинення Вашої Участі) цих Правил. (с) Ваша участь у Програмі безкоштовна. На даний момент Mastercard не планує вводити будь-яку плату для держателів карток за участь у Програмі. Однак, Вам буде надіслано належне повідомлення, якщо з'явиться намір ввести будь-яку плату, і Ви матимете можливість відмовитися від внесення таких змін до цих Правил відповідно до пункту 17 (Зміни) цих Правил. (d) Mastercard зберігатиме договір(-ори), які Ви укладаєте/уклали для участі в Програмі та надасть Вам доступ до нього(них). (е) Ви несете відповідальність за забезпечення належного апаратно-програмного забезпечення для використання Сайту Програми/Додатку Програми відповідно. 

4.3 Зобов'язання держателів карток - Ви зобов’язані

(a) надавати чинні та достовірні дані під час Вашої Реєстрації для участі у Програмі;

(b) вносити зміни та/або доповнення до даних, зареєстрованих у Вашому Обліковому Записі Програми, у випадку внесення будь-яких змін до таких даних;

(c) не розголошувати інформацію про Ваш пароль/облікові дані будь-якій іншій особі;

(d) повідомляти нас в письмовій формі (у тому числі електронною поштою) у разі закриття Вашого Рахунка (Вами або Вашою Фінансовою Установою на будь-якій підставі);

(e) повідомляти нас в письмовій формі (у тому числі електронною поштою) у разі анулювання Картки, за допомогою якої Ви зареєструвалися в Програмі, Вашою Фінансовою Установою на будь-якій підставі (у тому числі в зв’язку з крадіжкою або втратою).

4.4 Належні Дії: Накопичення Балів – (a) Ви заробляєте Бали на підставі покупок, які Ви здійснюєте за допомогою Зареєстрованої Картки, крім (і) покупок, які у подальшому повертаються або компенсуються; (іі) переказів залишку коштів; (ііі) покупок за допомогою чеків; (iv) страхових премій; (v) процентів; (vi) будь-яких комісій та зборів; (vii) дорожніх чеків; (viii) азартних ігор будь-якого виду (у тому числі платежів за можливість виграти приз); та (ix) крім будь-яких покупок у готівковій формі, у тому числі будь-яке зняття грошових коштів у банкоматі. Ми можемо розширити перелік виключень з Належних Покупок щодо операцій, здійснених за допомогою певних Карток або у певних торговців. У такому випадку Ви отримаєте повідомлення про це на Сайті Програми. Додавання Картки або торговця до переліку виключень жодним чином не впливатиме на Бали, які Ви вже накопичили (якщо вони накопичені не в результаті шахрайства); (b) крім того Ви можете заробляти Бали за допомогою інших операцій та без проведення операцій, якщо таку можливість запропонує Вам Mastercard, Ваша Фінансова Установа або Партнер Програми. Інформацію щодо умов накопичення таких Балів та кількості Балів, які Ви можете заробити, буде визначено Mastercard, Вашою Фінансовою Установою або Партнером Програми, залежно від того, хто нараховуватиме Вам такі Бали, та повідомлено Вам за допомогою Сайту Програми/Додатку Програми.

4.5 Строк дії Ваших Балів/Чинність Пропозицій – (a) Строк дії кожного Балу, який Ви заробляєте, закінчується через 3 (три) роки від дати, на яку Ви його заробили, без попередження. Це означає, що на четвертий рік строк дії Балів, які Ви заробили протягом першого року та які Ви не обміняли, автоматично закінчуватиметься кожного місяця без попередження. Ви можете перевірити залишок Ваших Балів на Сайті Програми. Після обміну Балів на Винагороди вони будуть списані з залишку Ваших Балів на пропорційній основі. (b) Пропозиції, на які Ви можете мати право, зберігають чинність виключно протягом строку Пропозиції відповідно до умов такої Пропозиції.

4.6 Інформація про Бали/Винагороди/Пропозиції – (a) Ви можете перевірити поточний залишок Ваших Балів/перелік Винагород та Пропозицій (і) у Вашому Обліковому Записі Програми. (b) Про всі розбіжності у Ваших Балах необхідно повідомляти до Центру Винагород протягом 3 (трьох) місяців з дати Належної Дії, щодо якої необхідно внести корегування. Якщо Фінансова Установа або відповідний Партнер Програми погоджується, що підрахунки неправильні, ми відкоригуємо відповідно залишок Ваших Балів у Вашому Обліковому Записі Програми. Якщо Ви не повідомите нам про будь-які розбіжності у передбаченому вище порядку, не будуть вноситися жодні зміни. Однак, зверніть увагу, що процесинг деяких операцій (наприклад, міжнародних операцій) та нарахування Балів за такі операції може зайняти до п’яти тижнів з дати проведення такої операції. (с) Ваша Фінансова Установа передає нам інформацію про Належні Покупки виключно у місцевій валюті (гривні), тому зверніть увагу, що курс обміну валюти залежить від курсу, який застосовує Ваша Фінансова Установа.

4.7 Обмін Ваших Балів / Пропозицій – (i) Ви можете обміняти Ваші Бали за допомогою свого Облікового Запису Програми. (ii) Ви зможете обміняти Ваші Бали виключно після того як вони з'явилися на залишку Ваших Балів. (iii) Бали не мають будь-якої грошової вартості. Ви можете обміняти Ваші Бали на Винагороди або Пропозиції, наявні на момент обміну у Каталозі Винагород або іншим чином повідомлені Вам. (iv) Інформацію про кількість Балів, необхідних для отримання Винагород/Пропозицій, та відповідні Винагороди/Пропозиції, на які можна обміняти Бали, разом з будь-якими умовами обміну, строком та порядком отримання Винагород буде повідомлено Центром Винагород або на Сайті Програми. Обміняти Бали, отримані Вами за Пропозицією, можна виключно відповідно до умов Пропозиції, які будуть повідомлені Вам на момент надання Пропозиції особою, яка її пропонує. (v) Під час обміну Ваших Балів їх буде списано автоматично з залишку Ваших Балів, і ці списані Бали більше не можуть повторно бути зараховані до залишку Ваших Балів. У разі повернення або анулювання Належної Покупки на Вашому Рахунку або на іншій підставі Ви обміняли більше Балів, ніж на які маєте право, ми спишемо ці Бали з зароблених Вами Балів у майбутньому. (vi) Після обміну Ваших Балів на Винагороди або Пропозиції щодо таких Винагород або Пропозицій Ви співпрацюєте з Партнером з Обміну Балів, який надав можливість обміняти Бали на Винагороди або Пропозиції відповідно. 

4.8 Винагороди – (a) Винагороди обміну та поверненню не підлягають. (b) Винагороди можуть бути доставлені виключно на території України. (с) Після отримання Винагороди Ви повинні перевірити, чи не пошкоджено доставлену Винагороду та чи відповідає вона Вашому замовленню. Після доставки Ви можете повідомити Партнеру з Обміну Балів, кур’єру або працівнику поштового відділення (у разі неможливості - нам) про будь-які видимі пошкодження Винагороди або у разі її невідповідності замовленню. (d) Mastercard, Ваша Фінансова Установа або відповідний Партнер Програми/Партнер з Обміну Балів залишають за собою право внести зміни до Винагород (такі як кількість Винагород, які можна отримати, або вид наявних Винагород), однак, дія будь-якої такої зміни не застосовується до поданих замовлень щодо обміну Балів. (е) Пам'ятайте, що в зв’язку з вимогами техніки безпеки або обмеженнями, передбаченими законодавством, деякі Винагороди можуть надаватися тільки дорослим з повною правоздатністю. 

4.9 Пропозиції – (a) Вам буде надано доступ до Пропозицій у порядку та на умовах такої Пропозиції. Кількість та зміст Пропозицій залежатиме виключно від особи, яка робить Пропозицію (Партнерів Програми, Вашої Фінансової Установи або Mastercard). (b) Умови обміну Балів за кожною Пропозицією встановлюються зазначеними вище особами, які роблять Пропозицію, та зазначені безпосередньо на Пропозиції. 

4.10 Втрата права на Бали/Пропозиції/Винагороди – За певних обставин Ви можете втратити своє право (а) заробляти або обмінювати Бали; (b) обмінювати Бали за Пропозиціями; (c) отримувати замовлену Винагороду: 

(a) Ми можемо анулювати будь-які Бали, які Ви заробили, або Пропозиції/Винагороди, які Ви обрали, та/або призупинити дію Вашого права заробляти або обмінювати у подальшому Бали або Бали за Пропозиціями або отримувати Винагороди у разі виникнення будь-якої з таких ситуацій: 

(i) Ви не виконуєте умов, передбачених у Вашому Договорі Карткового Рахунка; 

(ii) шахрайство з Вашої сторони, наприклад, отримання Балів з покупкою або дією, яка не є Належною Дією; 

(iii) Ви не виконуєте будь-яке з положень цих Правил. 

(b) Вам буде повідомлено про таке анулювання Ваших Балів/Пропозицій/Винагород або призупинення дії Вашого права заробляти або обмінювати Ваші Бали/Бали за Пропозиціями/отримувати Винагороди.

(c) У разі Вашої смерті Бали не підлягають передачі та їх буде анульовано.

5. Строк та припинення Вашої Участі – (a) Ви погоджуєтеся, що ми надаватимемо Вам послуги, пов’язані з Програмою, з моменту Вашої Реєстрації, а саме до закінчення періоду виходу з Програми, тривалістю 14 днів. У разі якщо Ви є споживачем, Ви підтверджуєте, що у Вас є спеціальне право виходу з Програми безкоштовно та без пояснення причин, шляхом надсилання письмового повідомлення про це протягом 14 (чотирнадцяти) днів з моменту Реєстрації відповідно до вимог Закону України "Про захист прав споживачів". (b) Ви маєте право припинити Вашу участь у Програмі у будь-який момент шляхом надсилання письмового повідомлення (у тому числі електронною поштою) за 30 (тридцять) календарних днів до такого припинення. (с) У будь-який момент під час строку дії Програми ми маємо право припинити Вашу участь в Програмі, однак ми можемо припинити Вашу участь виключно на мотивованій підставі, про яку Вам буде повідомлено у повідомленні про припинення участі. Нижче наведені випадки, які будуть вважатися мотивованими підставами для припинення Вашої Участі в Програмі: 

(i) Ваш Рахунок закрито;

(ii) шахрайство з Вашої сторони (наприклад, отримання Балів з покупкою або дією, яка не є Належною Дією;

(iii) Ви не виконуєте будь-яке з положень цих Правил; або 

(iv) Ваша смерть.

У такому випадку Ви отримаєте письмове повідомлення (у тому числі електронною поштою) за 30 (тридцять) календарних днів до такого припинення Вашої участі у Програмі;

У будь-якому випадку ми будемо розглядати будь-яке припинення на індивідуальній основі. (d) Ваша участь у Програмі припиняється на 30 (тридцятий) календарний день без виконання будь-яких інших формальностей. Після закінчення цього періоду Ви більше не зможете обміняти Бали/Пропозиції, оскільки всі Бали/обрані Пропозиції, що залишилися, будуть анульовані в момент закінчення такого періоду. 

6. Припинення Програми – Ми залишаємо за собою право припинити Програму у будь-який момент шляхом попереднього надсилання Вам письмового повідомлення за 30 (тридцять) календарних днів до цього. Таке повідомлення міститиме дату, починаючи з якої Ви більше не зможете заробляти Бали, та період, протягом якого Ви все ще зможете обміняти Бали/Пропозиції. Після закінчення цього періоду Ви більше не зможете обміняти Бали/Пропозиції, оскільки всі Бали/Пропозиції, що залишилися, будуть анульовані в момент закінчення такого періоду. 

7. Рекламні Заходи – Mastercard, Ваша Фінансова Установа, Партнери Програми або Партнери з Обміну Балів можуть організувати проведення Рекламних Заходів, під час яких Ви матиме можливість заробляти додаткові Бали/отримувати додаткові Пропозиції та/або обмінювати більшу кількість Балів. Правила участі будуть описані у положеннях кожного окремого Рекламного Заходу.

8. Зміни - (a) Mastercard може вносити зміни або оновлювати будь-які положення цих Правил. Будь-які такі зміни не впливатимуть на права, яких Ви вже набули згідно з цією Програмою. Повідомлення про зміни будуть розміщені на Сайті Програми або надіслані електронної поштою. (b) Якщо протягом 30 (тридцяти) календарних днів після надсилання повідомлення про будь-які зміни електронною поштою або опублікування інформації про будь-які зміни на Сайті Програми Ви не повідомите про свою відмову від прийняття таких змін в письмовій формі, зміни набирають чинність та їх дія є обов’язковою для Вас у повному обсязі. Ваша пряма відмова від прийняття таких змін Правил означає припинення Вашої Участі у Програмі через 30 (тридцять) календарних днів з моменту отримання Mastercard такої письмової відмови. (с) Зміни тих частин Програми, які полягають у зміні Партнерів Програми або Партнерів з Обміну Балів, Винагород/Пропозицій, чинних на момент обміну Ваших Балів, або кількості Балів, необхідних для отримання таких Винагород/Пропозицій, або Пропозицій, на які Ви маєте право, не становлять зміну цих Правил. Така інформація буде розміщена на Сайті Програми. 

9. Партнери Програми та Партнери з Обміну Балів – Ці Правила не передбачають створення будь-яких агентських, партнерських відносин або відносин учасників спільного підприємства між нами та Партнерами Програми, Фінансовими Установами або Партнерами з Обміну Балів. Ми не несемо відповідальність та не визнаємо жодних зобов’язань у зв’язку зі змінами у порядку або припиненням надання Балів/Пропозицій/Винагород Партнерами Програми, Фінансовими Установами або Партнерами з Обміну Балів, якщо це сталося не з нашої вини.

Mastercard не несе відповідальність за будь-які збитки або шкоду (у тому числі, зокрема, за шкоду, завдану умисно або через необережність, або у не пов’язаних з Програмою випадках), понесені в результаті будь-якої взаємодії між Вами та Партнером Програми або між Вами та Партнером з Обміну Балів, якщо це сталося не з нашої вини. Ви підтверджуєте, що Mastercard не схвалює та не надає гарантій щодо будь-яких Партнерів Програми або Партнерів з Обміну Балів, або пропозицій, які вони надають, і всі пов’язані з цим аспекти Ви вирішуєте безпосередньо з відповідними Партнерами Програми або Партнерами з Обміну Балами без залучення Mastercard.

10. Конфіденційність – Якщо Ви є фізичною особою (а не юридичною особою) або фізичною особою-підприємцем Mastercard збирає та обробляє Ваші персональні дані згідно з відповідним законодавством щодо захисту персональних даних та відповідно до Політики Mastercard щодо захисту та використання персональних даних за Бонусною Програмою, з якою можна ознайомитися натиснувши тут.

11. Банківська таємниця – Ви зобов’язуєтесь уповноважити Вашу Фінансову Установу здійснити передачу нам та всім особам, які беруть участь у наданні послуг за Програмою (зокрема Партнерам з Обміну Балів та Mastercard International Incorporated), Ваші персональні дані, на які поширюється законодавство про банківську таємницю, в обсязі, необхідному для підтвердження чинності Вашої участі у Програмі. Ви уповноважуєте нас та зазначених вище осіб здійснити обробку даних в обсязі, необхідному для підтвердження чинності Вашої участі у Програмі.

12. Відповідальність – У дозволених чинним законодавством випадках, приймаючи ці Правила, Ви погоджуєтеся, що ми не несемо відповідальність за будь-яку шкоду, завдану Вам в ході Вашої участі в Програмі, крім шкоди, яка виникла в результаті наших умисних дій або необережності. Цим Ви прямо погоджуєтеся, що у дозволених законодавством випадках ми не надаємо Вам жодних гарантій щодо недоліків або нестачі продукції, що є Винагородами (до якої може застосовуватися гарантія виробника). За жодних обставин Mastercard не може вважатися законним власником або постачальником Пропозицій, які пропонуються Вам Партнером Програми або Фінансовою Установою, або як Винагорода. Стосовно питань, пов’язаних з Пропозиціями або якістю Винагород, Ви можете звернутися до відповідного Партнера з Обміну Балів. Ми докладаємо усіх розумних зусиль для забезпечення безпомилкового функціонування Сайту Програми/Додатку Програми та нашої відповідної інфраструктури без вірусів, хоча не гарантуємо, що вони належно працюватимуть у повному обсязі на Вашому обладнанні або не будуть заражені вірусом. Ви несете відповідальність за запровадження достатнього програмного середовища, процедур та перевірок на віруси (у тому числі антивірусні програми та перевірки безпеки). MASTERCARD НЕ ЗДІЙСНЮЄ КОНТРОЛЬ ЗА ВИЗНАЧЕННЯМ КІЛЬКОСТІ ТА ЗМІСТУ ПРОПОЗИЦІЙ, ЯКІ ПРОПОНУЮТЬСЯ ВАМ ПАРТНЕРОМ ПРОГРАМИ АБО ВАШОЮ ФІНАНСОВОЮ УСТАНОВОЮ, А ТАКОЖ ЗА ЇХНЮ ПЕРІОДИЧНІСТЬ, І ЦЕ НЕ Є ПОСЛУГАМИ MASTERCARD ТА ЩОДО ЦЬОГО MASTERCARD НЕ МАЄ ЖОДНИХ ЗОБОВ'ЯЗАНЬ ПЕРЕД ВАМИ. МИ НЕ МАЄМО БУДЬ-ЯКИХ ОБОВ'ЯЗКІВ ТА НЕ НЕСЕМО ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ПЕРЕД ВАМИ ЗА БУДЬ-ЯКІ ПРЕТЕНЗІЇ СТОСОВНО ЦИХ ПРОПОЗИЦІЙ АБО ОБМІНУ БАЛІВ ЗА НИМИ. 

13. Обмін інформацією, запити, повідомлення, скарги – (a) Для цілей Програми Ви можете звертатися до нас по телефону за номером 0 800 30 30 07 з 10:00 до 19:00 або на електронну адресу info@bilshe.mastercard.ua. Ми можемо зв’язатися з Вами за допомогою наданої нам контактної інформації. (b) З будь-якими скаргами Ви повинні звертатися до нас у порядку, передбаченому у пункті (а) вище, з описом Вашої скарги та зазначенням контактної особи та номеру телефону. Після отримання скарги ми зв’яжемося з Вами протягом 2 (двох) робочих днів з запропонованим планом вирішення Вашої скарги. Ми вирішуватимемо скарги протягом 28 (двадцяти восьми) календарних днів з моменту отримання Вашого повідомлення. Ми не зобов’язані діяти відповідно до будь-якого кодексу корпоративної етики або згідно з будь-яким обов’язковим методом вирішення спорів. 

14. Податки – Mastercard виконує усі податкові зобов’язання, пов’язані з Програмою, у випадках, коли чинним законодавством передбачено відповідальність Mastercard за декларування, утримання або сплату податків. У дозволенних чинним законодавством випадках Mastercard сплачує податок на доходи фізичних осіб та податок на додану вартість від вартості кожної Винагороди Mastercard. Будь-які інші податки або зобов’язання щодо сплати податку, пов’язані з Вашою участю в Програмі, є Вашою особистою відповідальністю. Якщо Програма стосується Вашої Корпоративної Картки:

(a) Ви несете відповідальність за виконання будь-яких зобов’язань щодо сплати податків, пов’язаних з Вашою участю в Програмі (наприклад, податок на прибуток підприємств);

(b) Ви підтверджуєте, що використовуватимете Винагороди Mastercard для цілей компанії та здійснення діяльності. Ви звільняєте Mastercard від відповідальності у разі виникнення будь-яких претензій податкових органів в зв’язку з використанням Винагород Mastercard не в цілях компанії або не в цілях здійснення діяльності, та відшкодуєте Mastercard всі витрати, понесені нею в зв’язку з цим. 

15. Автономність положень – У разі визнання будь-якої частини або положення цих Правил неправомірними, недійсними або такими, що не можуть бути виконані примусово за законодавством, така частина буде вважатися окремою від цих Правил та не впливатиме на чинність та можливість примусового виконання решти положень. Ці Правила заміняють собою будь-які попередні договори та домовленості стосовно Програми. У випадках, коли будь-яке положення цієї Програми або положення, яке пов’язане з цією Програмою, суперечить або не відповідає цим Правилам, Правила мають переважну силу, якщо не узгоджено інше.  Невиконання Mastercard у примусовому порядку будь-якого положення цих Правил не вважається відмовою від таких положень або від свого права виконати примусово такі положення. 

16. Законодавство – До Цих Правил та інших умов Вашої участі в Програмі застосовується право України. Якщо Ви не є споживачем, у дозволених чинним законодавством випадках, всі спори, які виникають в результаті Вашої участі в Програмі, відносяться до виключної юрисдикції судів України з місцезнаходженням в Києві.

Роздрукувати  ЗБЕРЕГТИ