Інформаційна лінія
0 800 30 30 07
Вхід

Питання та відповіді

Як стати учасником Програми?

Необхідно зареєструватись на сайті Програми та зареєcтрувати хоча б одну картку Mastercard®.

 

Які картки можна реєструвати в Програмі?

Всі картки Mastercard®, що випущені в Україні. Картки Maestro не беруть участі в Програмі. 

 

Де можна перевірити поточний баланс балів?

Перевірити поточний баланс балів можна на персональній сторінці на сайті Програми. 

 

Як я можу заробити бали?

Ви отримуєте бали за покупки, що перевищують 50 грн, здійснені за допомогою вашої картки Mastercard®.

Обмеження суми транзакції не поширюються на оплату проїзду в громадському транспорті (Київський метрополітен, швидкісний трамвай і

фунікулер).

 

Важливо: транзакцію у транспорті зараховують тільки тоді, коли ви сплатили за проїзд безконтактною карткою Mastercard®

через брендований турнікет Mastercard.

Є кілька категорій транзакцій, за які ви не отримуєте балів. Їх перераховано в Офіційних правилах Програми.

Також ви маєте змогу отримати додаткові бонусні бали, якщо таку можливість вам надає Mastercard, ваш банк або партнер Програми.

 

Скільки балів я отримаю за 1 транзакцію?

Ви отримаєте 1 бал за 1 транзакцію незалежно від суми покупки, але вона має становити щонайменше 50 грн.


За одну транзакцію, здійснену за допомогою NFC*-технології з використанням смартфона чи смарт-годинника, 

ви отримаєте 2 бали незалежно від суми покупки, але вона має становити щонайменше 50 грн.

 

* NFC (Near Field Communication) — технологія бездротового високочастотного зв’язку малого радіусу дії «за один дотик».

Ця технологія дає можливість обміну даними між пристроями, насамперед смартфонами й безконтактними платіжними терміналами,

що перебувають на відстані приблизно 10 см.



Обмеження суми транзакції не поширюється на оплату проїзду в громадському транспорті (Київський метрополітен,

швидкісний трамвай і фунікулер), якщо ви сплатили безконтактною карткою Mastercard® через брендований турнікет Mastercard.

 

Коли нараховуються бали на мій рахунок?

Бали на ваш рахунок зараховуються автоматично від двох до десяти днів. Проте майте на увазі, що обробка операцій і нарахування

балів за транзакції, здійснені за межами України, може зайняти до п’яти тижнів від дати проведення операції.

Тому бали не будуть нараховані в день покупки або наступного дня. 

 

Чи я отримуватиму бали за всі транзакції?

Не за всі транзакції можна отримати бали. Вам не будуть зараховуватися бали за покупки, які пізніше повертаються

або компенсуються, за перекази балансу, покупки за допомогою чеків, страхові платежі, відсотки, штрафи за невиконання

умов договору, за інші оплати й витрати, дорожні чеки, будь-які азартні ігри (включаючи плату за можливість виграти приз),

за будь-які покупки з готівкового рахунку, включаючи отримання готівки через банкомати.

 

Чи можна об’єднати бали, отримані за розрахунки різними картками?

Ви можете зареєструвати на своїй персональній сторінці Програми до 10 карток. Баланси балів по декількох платіжних

картках будуть об’єднані. Якщо картки зареєстровано за різними учасниками, об’єднати або перереєструвати такі картки
вже не можна. 

 

На що я можу обміняти бали?

Ви можете обміняти свої бали на різні пропозиції. Ознайомитися з деякими пропозиціями можна на сайті Програми.

Щоб ознайомитися з повним переліком пропозицій необхідно зареєструватися.

 

Я замовив миттєве поповнення мобільного рахунку, але гроші на рахунок не отримав.

Поповнення мобільного рахунку проводиться миттєво, але максимальний термін поповнення складає 2 робочих дні.

Якщо протягом цього часу ви не отримали кошти на рахунок, будь ласка, зверніться до служби підтримки Програми

за номером, що вказаний на сайті Програми.

 

Хочу обміняти свої бали на пропозиції за допомогою телефону. Куди мені зателефонувати?

Обміняти бали можна тільки через сайт Програми, зайдіть на свою персональну сторінку й оберіть пропозицію.

 

Чи можу я замінити або повернути отримані замовлення?

На жаль, замовлення не можна ні повернути, ні замінити.

 

Що робити, якщо бали не додалися до мого рахунку?

На вашій персональній сторінці міститься інформація про всі здійснені за допомогою вашої картки транзакції та отриману

кількість балів. Є кілька категорій транзакцій, за які ви не отримуєте бали. Вони перераховані в Офіційних правилах Програми.

Якщо ви вважаєте, що транзакція, яка не була врахована, не підпадає під жодну з цих категорій, надсилайте банківську виписку,

яка підтвердить, що транзакція здійснена на електронну адресу info@bilshe.mastercard.ua.

Про всі розбіжності в кількості балів необхідно повідомляти протягом трьох місяців із дати покупки.    

  

Не можу зайти в особистий кабінет на сайті.

Рекомендовано використовувати останні версії інтернет браузерів. Для входу в особистий кабінет необхідно ввести номер

мобільного телефону - без пробілів та додаткових символів, та пароль, створений при реєстрації. Якщо ви забули пароль,

скористайтесь функцією «Забули пароль?» на сайті.



Як закрити свій аккаунт у Програмі?

Якщо ви бажаєте закрити свій аккаунт, ознайомтесь з детальною інформацією за посиланням.