Інформаційна лінія
0 800 33 24 12
Вхід

Питання та відповіді

Що таке Mastercard Більше?
Це бонусна Програма, в якій користувачі накопичують бали за оплати карткою Mastercard®. Ці бали можна обміняти на бонусні пропозиції та участь в акціях.

Як стати учасником Програми?
Необхідно зареєструватися на сайті Програми та зареєcтрувати хоча б одну картку Mastercard®.

Які картки можна реєструвати в Програмі?
Всі картки Mastercard®, що випущені в Україні та які банк-емітент підтвердив для участі у Програмі (переглянути список банків-учасників). Картки Maestro не беруть участі в Програмі.


Що станеться з моїми балами, якщо банк-емітент моєї картки не підтвердив її участь у Програмі?
Якщо банк не підтвердив участь картки у Програмі, всі бали, що були раніше нараховані за транзакції такою карткою, буде анульовано 31.07.2020.


Де можна перевірити поточний баланс балів?
Перевірити поточний баланс балів можна в особистому кабінеті на сайті Програми.


Як я можу заробити бали?
Ви отримуєте бали за покупки, що перевищують 50 грн, здійснені за допомогою вашої картки Mastercard®.

Обмеження суми транзакції не поширюються на оплату проїзду в громадському транспорті (Київський метрополітен, швидкісний трамвай і фунікулер).

Важливо: транзакцію у транспорті зараховують тільки тоді, коли ви сплатили за проїзд безконтактною карткою Mastercard® через брендований турнікет Mastercard.

Є кілька категорій транзакцій, за які ви не отримуєте бали. Їх перераховано в Офіційних правилах Програми.

Також ви маєте змогу отримати додаткові бонусні бали, якщо таку можливість вам надає Mastercard, ваш банк або партнер Програми.

Скільки балів я отримаю за 1 транзакцію?
Ви отримаєте 1 бал за 1 транзакцію незалежно від суми покупки, але вона має становити щонайменше 50 грн.

За одну транзакцію, здійснену за допомогою технології Mastercard Digital Enablement Service (MDES), наприклад при користуванні Apple Pay чи Google Pay, ви отримаєте 2 бали, за умови, що сума транзакції буде 50 гривень або більше.

За одну транзакцію з оплати товарів чи послуг онлайн, ви отримаєте 2 бали, за умови, що сума транзакції буде 50 гривень або більше.

За одну транзакцію з оплати товарів чи послуг онлайн, з використанням технології MDES, ви отримаєте 3 бали, за умови, що сума транзакції буде 50 гривень або більше.

Обмеження суми транзакції не поширюється на оплату проїзду в громадському транспорті (Київський метрополітен, швидкісний трамвай і фунікулер), якщо ви сплатили безконтактно карткою Mastercard® через брендований турнікет Mastercard.

Коли нараховуються бали на мій рахунок?
Бали на ваш рахунок зараховуються автоматично від двох до десяти днів. Проте майте на увазі, що обробка операцій і нарахування балів за транзакції, здійснені за межами України, може зайняти до п’яти тижнів від дати проведення операції.

Тому бали можуть не бути нараховані в день покупки або наступного дня.

Чи я отримуватиму бали за всі транзакції?
Не за всі транзакції можна отримати бали.

Транзакції, за які не нараховуються бали:

– зняття готівки в банкоматі або в касі банку;
– переказ залишку коштів;
– покупки за допомогою чеків;
– страхові премії;
– відсотки;
– будь-які комісії та збори;
– дорожні чеки;
– азартні ігри будь-якого виду (у тому числі платежі за можливість виграти приз);
– будь-які покупки в готівковій формі.

Чи можна об’єднати бали, отримані за розрахунки різними картками?
Ви можете зареєструвати на своїй персональній сторінці Програми необмежену кількість карток. Баланси балів по декількох платіжних картках будуть об’єднані. Якщо картки зареєстровано різними учасниками, об’єднати або перереєструвати такі картки неможливо.

На що я можу обміняти бали?
Ви можете обміняти свої бали на різні пропозиції та участь в акціях. Ознайомитися з деякими пропозиціями та акціями можна на сайті Програми. Щоб ознайомитися з повним переліком необхідно зареєструватися.

Скільки балів необхідно мати, щоб скористатися пропозицією з каталогу?
Всі пропозиції в каталозі Програми коштують 10 балів (за виключенням спеціальних безкоштовних пропозицій). 

Щоб замовити пропозицію, взяти участь в акції чи здійснити оберт «Колеса сюрпризів», 10 балів мають бути списані з балансу однієї картки. 
Наприклад: якщо у вас в Програмі зареєстровано декілька карток, по одній з яких ви за транзакції отримали 6 балів, а по другій отримали 9 балів  ви не зможете обміняти 10 балів на пропозиції в каталозі.

Що таке Mastercard Більше Black?
Це окремий каталог Mastercard Більше зі спеціальними преміальними пропозиціями та акціями, який доступний користувачам, що зареєстрували в Програмі хоча б одну картку рівня Platinum, World Black Edition чи World Elite.

На пропозиції з цього каталогу можна обміняти лише бали, накопичені картками рівня Platinum, World Black Edition чи World Elite. Баланс таких преміальних балів відображається в особистому кабінеті окремо від балансу балів по іншим зареєстрованим карткам.

Чи можу я заробити бали за щось, окрім транзакцій?
Так, ви отримуєте в подарунок:

– 10 балів за реєстрацію першої картки (за наступні зареєстровані картки 10 балів не буде нараховано).
– 5 балів за підтвердження електронної пошти.
– 5 балів за введення Індивідуального податкового номеру (ІПН) при реєстрації чи на персональній сторінці.
 10 балів за кожного користувача, який зареєструється за вашим реферальним посиланням. Його можна скопіювати в особистому кабінеті. За кожного користувача, який зареєструється, перейшовши за цим посиланням, ви отримаєте 10 балів.
– 10 балів за кожного друга, який зареєструється за вашим посиланням. Для цього необхідно зайти на сторінку пропозиції в каталозі та поділитися нею у Facebook. За кожного користувача, який зареєструється, перейшовши за цим посиланням, ви отримаєте 10 балів.


Чи можу я здійснити обмін балів у телефонному режимі, звернувшись на гарячу лінію?
Обміняти бали можна тільки через сайт Програми. Увійдіть до свого особистого кабінету й оберіть пропозицію з каталогу.

Чи можу я замінити або повернути отримані замовлення?
На жаль, замовлення не можна ні повернути, ні замінити.

Що робити, якщо бали не додалися до мого рахунку?
У вашому особистому кабінеті міститься інформація про всі здійснені за допомогою вашої картки транзакції та отриману кількість балів. Є кілька категорій транзакцій, за які ви не отримуєте бали, вони перераховані в Офіційних правилах Програми. Також зверніть увагу, що бали зараховуються терміном від двох до десяти днів.
Якщо ви вважаєте, що транзакція, яка не була врахована, не підпадає під жодну з цих категорій, подзвоніть на інформаційну лінію програми та повідомте про це або надішліть звернення на електронну адресу bilshe_info@mastercard.com.
Про всі розбіжності в кількості балів необхідно повідомляти протягом трьох місяців із дати покупки. 

Що робити, якщо я не можу зайти в особистий кабінет на сайті?
Рекомендовано використовувати останні версії інтернет браузерів. Для входу в особистий кабінет необхідно ввести номер мобільного телефону (без пробілів та додаткових символів) та пароль, створений при реєстрації. Якщо ви забули пароль, скористайтеся функцією «Забули пароль?» на сайті.

Як я можу видалити картку?
Якщо ви бажаєте видалити картку з особистого кабінету, необхідно скористатися функцією «Видалити картку» в розділі «Картки».